utorak, 16. rujna 2014.

Savjeti za zdravo srce

Zdravo srce ključ je za uživanje u dugom životu. Zaštititi ga možete jednostavno uz nekoliko svakodnevnih savjeta.

Duboko dišite
Bez obzira radi li se o nerviranju na poslu, porodičnoj drami, nedostatku novca ili gužvi u prometu – svi smo izloženi stresu. Izuzetno je važan je način na koji se nosite s njim. Svaki dan dišite duboko. Nekoliko minuta dubokog disanja može smanjiti razinu stresa. Što manje stresa budete osjećali, vaše će tijelo biti manje podložno upalama. Svakoga dana pronađite vrijeme za opuštanje – slušajte glazbu ili meditirajte.



Više spavajte
Nedavna istraživanja su pokazala da žene koje spavaju manje od šest sati noću imaju veći rizik od oboljenja koronarnih arterija (što upozorava na buduće srčane bolesti), a samo jedan sat sna više smanjuje rizik za tri posto. Neka vam zdrav san bude prioritet.

Fizička aktivnost je presudna za zdravlje srca
Samo pola sata fizičke aktivnosti dnevno, poput vožnje bicikla, hodanja, plivanja ili čak plesanja – sve što ubrzava otkucaje srca na najmanje deset minuta – može imati pozitivan utjecaj na zdravlje srca. Dugotrajno sjedenje ekstremno povećava rizik od srčanih bolesti i šećerne bolesti.  Zato ustanite i malo prošetajte svakih sat vremena, bez obzira na sve druge stvari koje morate obaviti.

Kratki savjeti za zdravlje vašeg srca:


  1. Prestanite pušiti cigarete! 
  2. Povrće, voće integralne  žitarice i orašasti plodovi sadrže materije koje štite vaše srce.
  3. Održavajte tjelesnu težinu u granicama normalnih vrijednosti.
  4. Tjelesna aktivnost od pola sata dnevno je presudna za dobro zdravlje.
  5. Pokušajte izbjeći stres, ukoliko ga ne možete izbjeći pronađite način da se s njim nosite.
  6.  Smanjite konzumaciju alkohola.
  7. Zaljubite se i volite iskreno!




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.