utorak, 3. prosinca 2013.

Hrana za vaše srce

Srce je jedan od najvažnijih organa u ljudskom tijelu. Naše srce neumorno kuca iz dana u dan i poklanja nam vrijeme da proživimo sve one lijepe stvari koje nas čekaju u čudu koje zovemo život.

Danas, sutra i svakog narednog dana  možemo učiniti nešto korisno za naše zdravlje. Pravilna ishrana i fizička aktivnost su osnovni preduslovi za zdrav i dug život.



Za zdravlje srca i krvnih žila zdrava prehrana ima presudan značaj. Obilna, masna, preslatka i začinjena hrana nikako nisu prijatelji vašeg zdravlja. Voda je vaš najbolji prijatelj. Dnevno treba popiti najmanje litar vode.

Narandže, krastavci, šljive, paradajz, ananas, grožđe i posebno masline su čuvari vašeg srca. Navedene namirnice su posebno korisne za osobe koje imaju visok krvni pritisak.

Zeleni i crni čaj i kari pozitivno utiču na zdravlje srca. Vitamin E od davnina povoljno djeluje na zdravlje vašeg srca. Ima ga u orašastim plodovima, mlijeku, mliječnim proizvodima, pšenici i maslinovom ulju.
Folna kiselina štiti krvne sudove. Možete je pronaći u zelenom povrću, žumancetu i cvekli.

Jabuke su posebno zdrave za srce.
Jedite jabuke večeras kada budete gledali svoju omiljenu seriju. Zelena salata, špinat i kupus sadrže brojne antioksidanse koji štite vaše krvne sudove od nastanka tromboza.
Posebno važan uticaj na vaše zdravlje ima magnezijum. Magnezij je antisres mineral, koji danas možete pronaći u riži, integralnim žitaricama, bademima, bananama, sjemenkama bundeve i orasima.

Za optimalan krvni pritisak su važni mikroelementi kao što su selen, jod i željezo.  Dobri izvori željeza su luk, leća, grah, grašak, sušeno voće, hurme, smokve, šljive i suhe jabuke.
Mislite još danas na zdravlje vašeg srca.

Pročitaj: Kako ukloniti otrove iz organizma? 


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.