utorak, 17. siječnja 2012.

Orašasti plodovi za zaštitu srca


Istraživači s University of Scranton uspoređivali su polifenole, moćne antioksidanse, porijeklom iz devet prženih i sirovih orašastih plodova kao i iz dvije vrste maslaca od kikirikija – u istraživanju su se orasi pokazali najpotentniji i najkorisniji za zdravlje srca.
 Orasi za zdravlje srca
Istraživanje koje je objavljeno u časopisu Food&Function pokazalo je da, bez obzira jesu li orasi bili prženi ili sirovi, sadrže najvišu količinu polifenola od ostalih orašastih plodova. Smatra se da polifenoli snižavaju kolesterol, pospješuju cirkulaciju te smanjuju upalu – što u konačnici dovodi do boljeg zdravlja srca. Ne samo da orasi sadrže najveće količine polifenola već sadrže i najpotentnije polifenole od svih orašastih plodova.

Da vidimo koji još oraščići sirovi i prženi, osim oraha, sadrže visoke količine polifenola.

Sirovi orašasti plodovi poredani prema sadržaju polifenola:

1.            Orasi
2.            Brazilski orasi
3.            Pistacije
4.            Pekan orasi
5.            Kikiriki
6.            Bademi
7.            Makadamija orasi
8.            Indijski oraščići
9.            Lješnjaci

Prženi orašasti plodovi prema sadržaju polifenola:

1.            Orasi
2.            Brazilski orasi
3.            Lješnjaci
4.            Kikiriki
5.            Pekan orasi
6.            Indijski oraščići
7.            Makadamija orasi
8.            Bademi
9.            Pistacije

source: naturala.hr

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.